VELKOMMEN!

Dette er en blogg for alle dansere som går, har gått eller vil gå i leikarringen, for alle foreldre til dansere og for andre interesserte.
Husk at det kan ligge mer (bilder og linker) under hver "les mer" på slutten av hvert innlegg. VELKOMMEN!

torsdag 11. november 2010

FRIKAR!

ET FORRYKENDE DANSESHOW!

Vi som var der fikk en flott oppplevelse med utrolige akrobatiske opplevelser. "At det går an..."hørte jeg det ble hvisket både forran og bak meg. Og det tenkte jeg og.... At det går an! Nå har vi inspirasjon så det rekker, da er det bare å få det til....
 Dette var noen dansere jeg møtte i foajeen før forestillingen, det var mange flere!






Da er det bare å glede seg, jeg kjøpte CD`n og den sakl vi bruke....

1 kommentar:

  1. Så bra!!!!! Jeg fikk ikke være med for jeg var i Oslo. Håper dette var til inspirasjon for både store og små dansere. Halling er topp!

    SvarSlett