VELKOMMEN!

Dette er en blogg for alle dansere som går, har gått eller vil gå i leikarringen, for alle foreldre til dansere og for andre interesserte.
Husk at det kan ligge mer (bilder og linker) under hver "les mer" på slutten av hvert innlegg. VELKOMMEN!

tirsdag 25. mai 2010

17.mai 2010!



Så var 17.maidansen over. Jeg var ikke tilstede i år, desverre må jeg si, for jeg liker så godt den dagen. Det er noe eget med stemningen ved Glomstua og kongebjørka. Da jeg var lita danset vi foran Glomstua, de eldre ble trillet ut /kom ut for å se oss danse, mange pårørende til de som bodde der var også tilstede. Vi får håpe Glomstua åpner igjen til 2011 slik at vi får danse for et stort publikum.

Men ryktene nådde også meg, som befant med ved en bassengkant i Tyrkia, at dansen gikk bra. Anna og Ingeborg ordnet opp sammen med rutinerte- og nye dansere. Jeg har og fått flere bilder tilsendt, og Marie Gulløyen bidro med flere mailer fulle av bilder. Noen gjengitt her i bloggen. Tusen takk! Hvis noen har gode bilder/videosnutter som kan legges ut her så er det bare å sende meg!


For å se video som pappaen til Sunniva har tatt kan du trykke her:







2 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg vil berømme Anna og Ingeborg som orgeniserte dette! Det ble en flott opptreden ved Kongebjørka i år, tiltross for regn og sleipt, ujevnt gress! Dere er flinke; og alle danserne gjorde en bra jobb!!!

    Hilsen Marie Gulløien

    SvarSlett